تولید تخصصی و فروش انواع آجرنما و نسوز 09021684411

تولید تخصصی انواع آجرنما، آجر نسوز، آجر سنتی و آجر دکوراتیو و ...

تولید تخصصی و فروش انواع آجرنما و نسوز 09021684411

تولید تخصصی انواع آجرنما، آجر نسوز، آجر سنتی و آجر دکوراتیو و ...

بهترین آجر دکوراسیون داخلی + قیمت روز آن

استفاده از آجر دکوراسیون داخلی امروزه بسیار محبوب شده است و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. آجر تزئینی داخلی نمای به شدت منحصر به فرد و شیکی را در فضای منزل ایجاد می کند و با هر سلیقه و سبکی از دکوراسیون مانند: مدرن، کلاسیک، سنتی و... سازگار می باشد. آجر نمای داخلی از تنوع بالایی در مدل و رنگ برخوردار است که می توانید ایده های متنوعی را برای طراحی دکوراسیون خلق کنید.

آجر دکوراسیون داخلی

بهترین آجر دکوراسیون داخلی چیست؟

امروزه آجر از تنوع بالایی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان برخودار می باشد که از میان آنها آجر دکوراتیو داخلی مناسب ترین نوع آجر برای دکوراسیون داخلی می باشد. این آجر از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار می باشد و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد بهترین آجر دکوراسیون داخلی می باشد. اما نه تنها برای نمای داخلی طرفدار زیادی دارد بلکه در نمای خارجی نیز کاربرد پر رنگی در ایجاد نمایی خیره کننده را دارد.

آجر دکوراسیون داخلی در فضای نشیمن

استفاده از آجر دکوراسیون داخلی در نشیمن فضایی گرم و صمیمی را ایجاد می کند. با انتخاب یکی از دیوارهای نشیمن مانند تی وی وال به عنوان نقطه کانونی و آجری کردن آن می توانید دکوراسیونی متفاوت و شیک تر از سایرین ایجاد کنید. اما امروزه با کوچک تر شدن متراژهای خونه بسیار مهم می باشد که این کار را فقط برای یکی از دیوار ها و با آجری در ابعاد کوچک انجام شود.

استفاده از آجر سفید دکوراتیو و سایر رنگ های آن باید متناسب با دکوراسیون داخلی منزل باشد. به طور مثال ترکیب مبلمان چوبی و راحتی با رنگ های خنثی با دیوار آجر دکوراتیو نارنجی فضای دنج و گرم را برای اهالی منزل ایجاد می کند.

آجر دکوراتیو داخلی

آجر دکوراسیون داخلی در فضای اداری، کافی شاپ و...

اجرای آجر داخلی در دکوراسیون اداری و فضای داخلی کافه ها باعث جلب توجه میهمانان، مشتریان و … می شود. تنوع رنگ و طرح در آجر دکوراسیون داخلی، این امکان را به شما می دهد که طرح ها و ایده های خلاقانه خود را در فضای داخلی و خارجی کافه و اداره خود پیاده کنید

علاوه بر این، هزینه آجر نمای داخلی نسبت به سایر مصالح مانند چوب، سنگ و غیره مقرون به صرفه تر است و در کل هزینه پروژه شما صرفه جویی می کند.

آجر نمای داخلی در اداره

آجر دکوراتیو در نمای داخلی کافی شاپ

قیمت آجر دکوراسیون داخلی

قیمت آجر دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین مواردی می باشد که قبل از خرید دغدغه بسیاری از مهندسین ساختمانی می باشد. اما آجر آنلاین با توجه به این موضوع به عنوان مرکز تخصصی فروش آجر دکوراسیون داخلی این امکان را فراهم کرده است که این آجر را به قیمت درب کارخانه و با کیفیت بالا خریداری نمایید.

همچنین با مراجعه به وبسایت ajoronline.com می توانید قیمت روز آجر دکوراتیو را به همراه نمونه های بیشتری از پروژه ها و تکسچرها مشاهده نمایید. کارشناسان فروش مجموعه آجر آنلاین همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در راستای استعلام موجودی و نحوه خرید و... می باشند.

انواع آجر کف حیاط و روش های تولید آن

آجر کف حیاط به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار کاربردی تر از سایر مصالح همچون سنگ برای کف فرش کردن حیاط می باشد. آجر فرش کف حیاط انواع مختلفی دارد که آجر نسوز و سنتی رایج ترین آنها می باشد. این آجرها در ابعاد 20*20 و 10*10 تولید می شوند که در رنگ های متنوع بسیاری در سایت آجر آنلاین موجود می باشد.

آجر کف نسوز

انواع آجر کف حیاط

آجر نسوز و آجر سنتی از جمله آجرهایی می باشد که برای کف حیاط بیشترین کاربرد را دارند؛ زیرا:

  • آجر نسوز کف حیاط به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تغییرات دمایی دارند بسیار شاهد آن در حیاط ها می باشیم. همچنین آجر نسوز از تنوع رنگی بالایی برای کف حیاط برخوردار می باشد که می توان طرح های زیبا و خلاقانه ای را ایجاد کرد.
  • استفاده از آجر سنتی کف حیاط دست ما را برای ایجاد طرح های سنتی و زیبایی مطابق با سلیقه هر فرد باز گذاشته است؛ زیرا این آجر در طیف رنگی مختلفی همچون زرد، گبلهی، ابلق و قرمز روشن تا قرمز تیره موجود می باشد.
آجر فرش حیاط

مراحل تولید انواع آجر کف سازی حیاط

به طور کلی انواع آجر کف حیاط به دو صورت دستی و ماشینی تولید می شود. آجرهای دستی در کارگاه ها به صورت دستی تولید می شوند که بافت درشت و وزن سنگینی نسبت به آجرهای ماشینی دارند.

ساخت آجر فرش حیاط به صورت کارخانه ای مقاوم تر از آجر دستی ها می باشد؛ زیرا از خاک نسوز و شیل در ترکیبات آنها استفاده می شود.

آجر فرش کف حیاط

قیمت آجر کف حیاط

قیمت آجر کف حیاط به عوامل مختلف بسیاری از جمله بسته بندی، رنگ آجر، نوع آجر و... بستگی دارد که فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین با در نظر داشتن تمامی این موارد لیستی از قیمت روز آجر برای کف حیاط را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده است. توجه داشته باشید که قیمت ها به صورت قالبی محاسبه می شوند.