تولید تخصصی و فروش انواع آجرنما و نسوز 09021684411

تولید تخصصی انواع آجرنما، آجر نسوز، آجر سنتی و آجر دکوراتیو و ...

تولید تخصصی و فروش انواع آجرنما و نسوز 09021684411

تولید تخصصی انواع آجرنما، آجر نسوز، آجر سنتی و آجر دکوراتیو و ...

انواع آجر کف حیاط و روش های تولید آن

آجر کف حیاط به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار کاربردی تر از سایر مصالح همچون سنگ برای کف فرش کردن حیاط می باشد. آجر فرش کف حیاط انواع مختلفی دارد که آجر نسوز و سنتی رایج ترین آنها می باشد. این آجرها در ابعاد 20*20 و 10*10 تولید می شوند که در رنگ های متنوع بسیاری در سایت آجر آنلاین موجود می باشد.

آجر کف نسوز

انواع آجر کف حیاط

آجر نسوز و آجر سنتی از جمله آجرهایی می باشد که برای کف حیاط بیشترین کاربرد را دارند؛ زیرا:

  • آجر نسوز کف حیاط به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تغییرات دمایی دارند بسیار شاهد آن در حیاط ها می باشیم. همچنین آجر نسوز از تنوع رنگی بالایی برای کف حیاط برخوردار می باشد که می توان طرح های زیبا و خلاقانه ای را ایجاد کرد.
  • استفاده از آجر سنتی کف حیاط دست ما را برای ایجاد طرح های سنتی و زیبایی مطابق با سلیقه هر فرد باز گذاشته است؛ زیرا این آجر در طیف رنگی مختلفی همچون زرد، گبلهی، ابلق و قرمز روشن تا قرمز تیره موجود می باشد.
آجر فرش حیاط

مراحل تولید انواع آجر کف سازی حیاط

به طور کلی انواع آجر کف حیاط به دو صورت دستی و ماشینی تولید می شود. آجرهای دستی در کارگاه ها به صورت دستی تولید می شوند که بافت درشت و وزن سنگینی نسبت به آجرهای ماشینی دارند.

ساخت آجر فرش حیاط به صورت کارخانه ای مقاوم تر از آجر دستی ها می باشد؛ زیرا از خاک نسوز و شیل در ترکیبات آنها استفاده می شود.

آجر فرش کف حیاط

قیمت آجر کف حیاط

قیمت آجر کف حیاط به عوامل مختلف بسیاری از جمله بسته بندی، رنگ آجر، نوع آجر و... بستگی دارد که فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین با در نظر داشتن تمامی این موارد لیستی از قیمت روز آجر برای کف حیاط را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده است. توجه داشته باشید که قیمت ها به صورت قالبی محاسبه می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.